Evangelistes de la bellesa

M’ha trucat Pat. Feia anys que esperava la seva trucada. I francament, Pat, no sé perquè t’has acabat fixant en mi, quan el somni de la teva trucada només era això, un somni. Ara m’has creat un problema. Així mateix t’ho faig saber mentre prenc el teu tè sota el porxo de la teva casa sota el cel de Missouri. Però bé, m’has dit que tot és per alguna cosa, i així ho he acceptat. I penso fer tot el que em diguis.

Com ja m’imaginava ha acabat venint Charlie, i junts heu tocat el seu vals per a la seva Ruth. Preciós. Ho veus? Què hi pinto, jo, aquí? Sé que fa anys que tu i Charlie un estimeu com a germans, com pare i fill, que teniu les ànimes cosides per un imperdible d’or. I jo només et puc oferir unes mans maldestres, plenes de bona voluntat, amb durícies a vuit dels deu dits, això sí, però mai seran les seves mans sàvies i serenes. Però insisteixes que tot és per alguna raó. Doncs bé, si és així ja no hi donaré més voltes, però se’m fa un nus a la gola quan sento la noble veu de Charlie quan et parla a tu i al món sencer.

Només et demano, Pat, que si alguna cosa no va bé, no dubtis ni un segon a dir-m’ho. Ni que sigui que no et porto bé l’amplificador.

 

(Gràcies per la música, Pat Metheny i Charlie Haden, evangelistes de la bellesa. Somniar és de franc, no? Doncs vet aquí la petita història. Ah, i s’admeten segones i terceres lectures)

 

 

10 thoughts on “Evangelistes de la bellesa

  1. Si t’hagués trucat Pat ho comprendries. Per un cop a la vida que es digna a fer-ho… bé, retiro “es digna”, no té cap obligació de trucar-me, ni un cop ni mai, però és que… és que… és que… jo…

  2. Molt senzill: Pat és… tots els Pats i totes les Pats de qui somnïies algun dia rebre una trucada, i quan per un extrany miracle la reps… el tema adquireix màxima prioritat.
    (au, ja hi tornem a ser…)

  3. Llavors, si és una gran noticia que Pat t’hagi trucat, t’haurem de felicitar!! Molt bé Profe!!

    Per cert, t’has pres la biodramina avui? Perquè tinc un parell de preguntetes… tant si es tracta d’una Patpersona o d’una Patfeina o d’una Patoferta de qualsevol tipus… Què et costarà que t’hagin fet la Pattrucada? Aquestes coses i t’ho dic per experiència, sempre tenen un preu. Canvis i més canvis (com a mínim).

    Però abans que t’adormis per la pastilleta… Ja saps el que pensem la senyora Barquet i jo sobre lo ferm que ets. ¿Per què t’estranya tant que t’hagi trucat Pat? Ha estat realment tan miraculós? Segur que no tenies més números per a que això passés del que et pensaves? Tens problemes d’auto estima? Quina talla de sabata gastes? Menges galetes Maria de les de tota la vida o alguna cosa més farcida i sofisticada? eh? eh? eh?!! (Cert!! ja hi tornem a ser!!! XD XD XD)

  4. Senyora detectiva:
    Lamento dir-te que sospito que hi ha una dada clau que encara no has atinat a veure. I que potser parteixes d’una hipòtesi equivocada. I d’alguna dada errònia. Però potser tant de val, els més grans misteris s’han resolt a partir d’hipòtesis mal fundades (heu llegit “El nom de la rosa?”)
    L’encertes quan dius que les Pattrucades tenen com a consequència algun cost sempre. I tant! Tot té un preu…
    (per cert, parlem de Pat-trucada o de Pat-rucada?)
    Tema pastilleta: he deixat de prendre-me-la des que he descobert que en el meu univers semi-paranoide no s’hi viu malament del tot (o sí, de vegades no entenc res)
    Tema Sra. Barquet: no ho tinc tant clar.
    Tema miracles i probabilitats: I wish I knew…
    Tema autoestima: normalment vaig fort d’autoestima fins que em passo de frenada. Llavors… snif, snif..
    Tema sabates: tema complicat.
    Tema Maria: fidel a les de tota la vida.

  5. “Hi ha una dada clau que encara no has atinat a veure”…
    De veritat, Jaume? La resposta està al que has escrit? No m’ho diguis! Encara no m’ho diguis!!!!

    De petita llegia uns llibres que es deien “tria la teva aventura” o alguna cosa així… aquest post me’ls ha recordat. XD

    Parlem de Pat-TRUCADA. Si vols que et diguin coses lletges, et deixo a l’independentista una estoneta, que el tinc per al bloc i aquest et dirà el que vulguis, jo només em dedico a posar-me pesada…

    I no, de cap manera t’investigo. Faig sopes de lletres amb el que escrius. M’ho invento. Si jo en el fons se que ets music…
    :p

Deixa un comentari

