A dia d’avui

 

No estic al corrent de res. No m’assabento gaire del que passa al meu voltant. Em deixo portar per les ones del mar i els remolins d’aire. M’assec al banc dels que miren i senzillament miro. I em fa gràcia que un gos camini sobre dues potes o que m’ofereixin un patari per 200 €.

Si no em conviden no em disgusto. Si no em parlen intento entendre-ho. I si no ho entenc ho accepto.

I si he d’ajudar-te corro.

Vaig cada tarda al mateix pont a veure els trens com passen.

Em sedueix el somriure etern de Buda.

Crec que visc en un Planeta Imaginari.

 

Música per al text: Arabesque nº 1, Claude Debussy

 

 

Anuncis

9 thoughts on “A dia d’avui

  1. No, no és un autocomentari. És només la recomanació pertinent. Debussy, Arabesque número 1. Preciós. Al Youtube hi han unes quantes bones versions.
    I pels nostàlgics d’una infantesa perduda, mireu el vídeo de la caràtula de Planeta Imaginari.
    Salutacions

  2. Què maco! A mi també em dóna la sensació que visc al un món apart de la resta de gent. 🙂 Escoltaré a Debussy.
    Me’n alegro de veure que els posts continuen gotejant al teu blog malgrat el que vas dir 🙂
    Un abraçada.

Deixa un comentari

